tiistai 9. lokakuuta 2012

I like to be weird

JAFFA JOULUOMENA

Joulu on selvästi tulossa, lol. Bongasin noi tänään Sellon K-marketista. Oikeesti HALOO NYT ON LOKAKUU, JOKU ROTI. Hrrrrh.

Oon aivan superrrrrväsynyt, sillä parina viime yönä on tullut nukuttua laittoman vähän. Yöunien vähyys kostautui tänään perin hauskalla tavalla koulussa, olin lounaan jälkeen hyvin pitkälti ylikierroksilla ja erittäin levoton. Kai mä jossain vaiheessa nukuin käytävän sohvallakin vähän aikaa.

Koulun jälkeen päätettiin yhden amiskaverin kanssa mennä spontaanisti Selloon kiertelemään kauppoja! Oli hauskaa, sovittelin ties mitä Gina Tricotissa ja H&M:ssä. Vero Modassa oli yks superihana haalarimekko, pitänee joku päivä mennä katusoittelemaan niin sit sen vois ostaa! En viitsinyt edes kyseistä vaatetta sovittaa, koska muuten olisi ollut liian tuskallista jättää se kauppaan.

Aiiiivan supermagee bleiseri @ Gina Tricot
lisäksi shortsit ovat GT:n, ihan semiveikeet
ylisöpö neule @ H&M, tahtoisin vain ;__;
niin ja sit viel oltii Indiskassa!
aivan superihana ja erittäin
lämmin takki, mut äh, maksaa 169€ :c
ja tuossa kätevästi näkyy paremmin
toi mun uus pipa! Lindexistä siis.

Ai niin, toissapäivänä kävin vielä iltasella yhden vanhan kaverini luona. Sain häneltä kasveja kämppääni; pari leijonankitaa ja kaksi TOMAATTIA. Siis wouh, ois kyl siistii, jos noista vehreyksistä rupeais jossain vaiheessa kasvamaan tomaatteja! Toivokaamme parasta, kerron jos tomaatinkasvatus toimii täydellisesti tai jos siitä tulee vain yksi iso katastrofi.

Ja tosiaan, eilen olin kyläilemässä Villellä! :3 Vitsit oli kivaa, datisteltiin, pelattiin korttii ja sit mä tein Villen jääkaapin jämistä meille metukka-tomaatti-omena-munakkaan! Le noms.

1 kommentti:

  1. El mons! Munakas.
    http://anoran.blogspot.fi/2012/10/ruokapostaus-kaksi.html

    VastaaPoista