sunnuntai 7. lokakuuta 2012

have a nice weekend

Jou!


Lokakuu on lähtenyt hyvällä vauhdilla käyntiin ja olen viettänyt semimiellyttävää viikonloppua. Perjantaina kävin kaverini kanssa syömässä Grande Grillissä SYÖ Helsinki! -viikkojen kunniaksi. Oli kyllä erittäin maittavaa ruokaa ja söin itse aiiiivan liian täyteen. Ravintolan jälkeen suuntasin Venuelle, jossa oli Skins Party. Itse en ole koskaan Skinssiä katsellut, mutta menin paikan päälle, koska mm. Selma oli siellä, jee! Oli oikein hauskaa juhlia, mutta päätin kuitenkin lähteä ennen ihanan yötaksan alkua kotiin.

EN jaksanut syödä kokonaan, huh huh!

Eilen viettelin suht rauhallista päivää datailun merkeissä, mutta lähdinpä kuitenkin uudestaan Venueen illalla (oh dog what done, vois vaik pitää siihen etäisyyttä seuraavat pari kuukautta!). Tällä kertaa esiintyjänä oli Delta Heavy ja uuuuh, oli kyl niin maukasta musiikkia! Olin liikkeellä yhden irkki-kaverini kanssa ja tulipa nopeasti nähtyä myös Villeä (tahtoisin vain tutustua sinuun paremmin). Illan aikana tuli tanssittua ja riehuttua aivan henkensä edestä. Hauskinta on se, ettei mun jaloissa itse asiassa tunnu ollenkaan eiliset pomppimiset! Kai mä oon sit nykyään niin TERÄKSISESSÄ KUNNOSSA.

tältä näytin! huomatkaa hienot naamasensuurit.

Ai niin, ostin toissapäivänä itselleni uuden pipon! Toki minulla on käyttökelpoinen ja mukava pipo jo olemassa, mutta se nyt sattuu olemaan Mikkelissä. Ja aamut rupeavat olemaan aivan ylikylmiä, joten oli pakko ostaa. Tykkään tuosta varsin paljon, se on oikein söpö! Parempi kuva tulee sitten jossain vaiheessa.


Ai niin! Tiistaina kävin kirjastossa ja lainasin aivan älyttömän paljon kirjoja! Tällä hetkellä olen lukemassa Dostojevskin Rikosta ja rangaistusta ;w; Olen jo pari vuotta intohimoisesti halunnut lukea tuon teoksen! Ai että kun se on namia tavaraa, rakastan suunnattomasti. Jos hyvin käy, niin saan sen ensi viikolla hyvissä ajoin ennen SYYSLOMAA luettua. Dostojevski, olet nero <3

1 kommentti:

  1. Vois alkaa kattelee Skinsiä jos ois vaikka hyväkin... Ja eiköhän tutustuta.

    VastaaPoista