lauantai 1. joulukuuta 2012

I do it in a FUNKY way

Uh oh, olipas eilen aivan supeeeeeeeeeeeeeeeeerkivaa! Tahdon lisää tämmösii hyviä bileitä, joissa on loistavaa musiikkia ja ihania ja rakkahia ihmisiä ympärillä. Milja tykkää tästä.

Eilen oli movemberin viimeinen päivä ja kun olin muutenkin menossa Funky Fridayhin niin ajattelin, että viikset olis melko must juttu. Ihmiset arvostivat ja yödösärissä neljän miekkosen porukka tykkäs myös ja yksi heistä kutsui mua viiksi-valluksi bussista poistuessaan.

Mulla oli vielä eilen ihan hullut vaatekriisit et mitäköhän ihmettä pukisin päälleni. Haluaisin jossain vaiheessa hankkia uusia biletysvaatteita itselleni, jotenkin ehtinyt kyllästymään. Kyllä mä mun kaikista vaatteista tykkään ihan superisti, mut uusissa on aina sitä jotain tiettyä hohtoa ja sit on kiva myöhemmin palata takaisin vanhoihin suosikkeihin! No, onneksi ihana ystäväiseni oli unohtanut vaimonhakkaajansa mulle viikonloppuna niin päätinpä laittaa sen päälleni. Kuvista oli pakko pöllösensuroida naamat koska näytin vaan jotenki niin derpiltä ;w; Pahoitteluni!

bleiseri: H&M
hame: Tarjoustalo (eebens)
valkoiset sukat: KappAhl
kengät: Click!Shoes
Laukku: Lindex 

Mun kännykkä oli kiva ja suostui kiltisti siirtämään tomaatti-kuvan koneelleni, jee! c: Tuollainen söpö pieni palleroinen se nyt tällä hetkellä on <3 Toivottavasti punastuu myöhemmin!

Tänään Turkuun! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti