maanantai 10. joulukuuta 2012

Niin paljon syötävää

Nyt on kyllä tullut syötyä niin tuhdisti että HUH HUH.

Mässyttelyt alkoivat torstaina, kun pikkuveljeni tuli minulle viettämään itsenäisyyspäivää ja olin päättänyt tehdä meille teriyaki-uunilohta. Eka kerta kun uunilohta tein, tuli ihan hyvää, äidiltä kysyin paistolämpötilat ja loput meni sit oman maun mukaan! Ja lisukkeeks paistelin sibalii ja perunoita :3


Perjantaina meitsi piti joulutunnelmointipikkujouluiset kavereille! Oli kyl tosi epäjouluinen tunnelma loppupeleissä, mut ei se mitään. Juotiin paljon glögiä. Ja syötiin coctail-tikkuja, omnomnom <3 Jälkkäriks olin tehnyt piparijäädykkeen, se on mun ykköslempparijouluherkku. Ah nam~



Lauantaina ja sunnuntaina tuli syötyä muuten vaan superhyvää mättöä. Lauantaina ihan omasta päästäni keksin kivan kanakastikkeen. Siinä oli kookosmaitoo, paprikaa, porkkanaa, ananasta ja cashew-pähkinöitä. Ja kanaa, tietenkin. Sunnuntaina kanalinja jatkui sillä mun lähiruokakaupassa oli kanan sisäfileet tarjouksessa. On kyl ihan selvästi parasta kanalaatuu. Ja sen huomaa hinnasta. No, onneks oli tarjouksessa! Lisukkeina oli salsaa, curry-kastiketta, paistettua kesäkurpitsaa ja paistettuja tomaatteja ja sipuleita. Ai vitsit ku oli nannaa~<3



Mun jääkaappi on edelleen aivan täynnä ruokaa, saa nähdä miten saan kaiken sen syötyä! :--------DDd

Ai niiin, viime keskiviikkona olin  meidän koulun itsenäisyysjuhlatanssiaisissa. Oli  ihan semimaukasta, kunhan saan käsiini kuvamateriaalia niin postailen siitä ainakin asusteeni :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti