perjantai 30. marraskuuta 2012

Herkkuja, jihuu!


Oujee, mun lähikaupas myydään Pockyij MELKO EDULLISEEN HINTAAN. Tää on kiva. Pitää joskus ostaa :3

Olin eilen mun kaverilla kylässä ja tarkoituksena oli tehdä mustikkamuffinsseja. No, kaikesta huolimatta unohdettiin sit ostaa muffinssivuokia! Tein sit niinkin luovan ratkaisun kuin koko taikina vaan pellille ja ta-daa. Mut ihan semiokhyvää tuli. Toi ohje on yhestä kirjasta, jonka sain parhaalta kaveriltani lahjaksi kun muutin yksin asumaan. Ekaa kertaa käytin ja ainaki tää ohje oli tämmönen just ei mikään niin ihmeellinen. Mut täytyy kokeilla kyl miljuunia muitaki muffinsseja ja kuppikakkuja mitä siit kirjasta löytyy! Aivan varmasti siel on jotain superloistokastakin.


Ai niin haha. Tulin tänään kotiin ja tsekkasin mun TOMAATIN. Olin et mitä ihmettä mites toi yks varsi on tollei lössähtänyt ihan alas yhyy uguu. Sit nostin sen ja WOAAAAH SIIHEN ON KASVANU TOMAATTI. Se on kyl viel vihree ja semipieni mut ai että, luulin oikeesti et oo onnistunu tappamaan ton tomaatin! Etenki ku se EI oo saanu missään vaiheessa auringonvaloa ja kasteluki ollu aika vähäistä. Vois lisäillä vettä tohon ruukkuun. Mä otin kuvan tosta tomaatista, mut mun kännykkä nyt näköjään päätti supervammailla et vaikka kuinka monta kertaa otin uuden kuvan ni jotenki ne kuvat on pilallemenneitä tms. sillei et kone ei suostu niitä näyttämään :( No, saanpa hyvän tekosyyn tehä jossai vaihees minipostauksen kun jaksan uudestaan säätää mun kakkakännykkäkameran kanssa! \o/

Ai niin, tänään on tiedos hienot BILEEEEET. Nimittäin Helmessä. Oon jo kivasti laittautunu, saatan myöhemmin illan mittaa ottaa asustani kuvankin :3 Ja meikeistä höhöö. Tällaiset paardit siis kyseessä!

Huomenna lähden Turkuun parhaan kaverini luokse, jee <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti