lauantai 19. tammikuuta 2013

Funky Friday II

Joujou, eilen oli jälleen Funky Friday Helmessä! Olin paikan päällä vasta joskus yhden aikaan, koska jostain syystä osasin derpata kunnolla ja en jotenki muistanu miten sinne kävellään! Vaikka oon ollu Helmessä useamman kerran. No, aina ei voi voittaa, ja pakkasessa kävely on kiv--, inhottavaa.

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa kikkailin astetta enemmän hiusten kanssa, oon maailman huonoin kampausten tekijä. En osaa edes tehdä itselleni kunnollista poninhäntää lol. Syy tähän: olen pienestä pitäen ollut ~aina hiukset auki. Joskus vois opetella tekemään ranskalaisia lettejä ni sit vois tehä kaikkee hauskaa hiuksilleen.

kampaus sivusta c:

ja about edestä!

Tuossa on siis tehty niin, et laitoin hiukset takaa kii ponkkarille ja sit vaan kihartelin poninhännän hiukset pienissä osioissa, tupeerasin jokaista osiota tyvestä ja kiinnitin sitten pinnillä johonkin sopivaan näkemääni kohtaan. Etusivuhiukset kiharsin myös jee ja otsis nyt sai pysyä omana itsenään, hihs. Tuo pinni on sellainen kiva söpö kissanpääpinni, jonka sain kaveriltani Vilmalta synttärilahjaksi kesällä c:


2 kommenttia:

  1. Siis siis, ranskalaisia lettejä et osaa tehdä? Jopa minä osaan sellasia tehrä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan niinkin yksinkertaisesta syystä en osaa, koska en ole koskaan elämäni aikana sellaista tehnyt! Yhyy ;__;

      Myös perus ponnarin teko tuottaa vaikeuksia, koska koko lapsuus ja nuoruus hiukset auki 24/7 c:

      Poista